Skaffat blogg

Hej!

Nu har det hänt! Jag har skaffat blogg.

Jag ha gått nu i några dagar och haft så mycket tankar i huvudet som jag har känt att jag gärna hade delat med mig av utan att riiktigt veta hur. Bland annat så började jag titta på Morgans mission som går på måndagar kl 20 på ettan, och kände att det är ett viktigt ämne jag gärna diskuterar. Jag är ingen person som skriver långa utlåtande på sociala medier så som Facebook och Instagam, så jag bestämde mig för att starta en blogg.

 

Jag kommer antagligen inte skriva så ofta. Det händer inte så mycket i mitt liv egentligen men jag har många tankar.

 

Och tanken är att jag ska skriva om saker som fångar mitt intresse och väcker känslor, men det är ju inte varje dag det händer så det kommer säkert bli några vardagsinlägg också.

 

Jag är inte jättebra på att formulera mig så inläggen kanske kommer blir lite röriga och hoppiga, men ni lär er säkert förstå er på mitt skrivande så småning om...

 

Vi får se hur ofta jag kommer sitta här och hur mycket tråkiga vardagsinlägg ni kommer få läsa, men jag hoppas också att ni kommer tycka jag diskuterar viktiga saker och att jag sätter igång lite tankar även hos er.

 

 

Men varmt välkomna och hoppas ni kommer tillbaka!

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaaoliwia.blogg.se

En helt vanlig 22 åring som bor ihop med min fina Fredrik. Vi flyttade till Västerås hösten 2014 för att börja läsa och jag läser till förskollärare. Jag kommer antagligen inte skriva här så ofta men när jag skriver så kommer det vara för att dela alla tankar som snurrar i huvudet. Kanske om just förskolan och dess kultur, kanske relationer eller kanske om världsproblem...? Vi får se..

RSS 2.0