Sommarglädje!

Det blev inte att jag skrev här så mycket som jag trodde. Antagligen är det för att jag inte vågar vara så öppen och lättsam som jag trodde jag skulle vara. Min tanke när jag stratade bloggen var att jag inte skulle ha något tjockt filter, att jag skulle bjuda på mig själv och min vardag och inte mörka att jag inte är den lyckligaste personen i världen. Men det krävs ganska mycket mod att släppa någon så nära in på skinnet, och ännu mer att skriva om det på en blogg där alla kan gå in och läsa. Nu går tankarna till om jag ska göra den privat och ha den som en dagbok... Jag vet inte, det är ju inte så många som läser i alla fall men det räcker ju att rätt person läser och det blir helt fel.
Ska man skriva om så personliga saker som jag vill så krävs det ärr man är duktig på att formulera sig och se till så det inte blir misstolkat. Lätt som en plätt. Nej inte direkt. Jag får se om jag kanske skriver mer i sommar. Jag har ju egentligen all tid i värlen, men det blir att man gör massor med annat...
 
Men jag vill skriva om så mycket!!!
Det nya jobbet, hur det är att flytta hem till mamma och pappa igen, att bli särbos under tre månader, toppa detta med känslor och massor massor mer. Jag vet inte var jag ska börja. När jag väl sätter mig och skriver vill jag skriva om allt samtidigt, men det skulle bli alldeles för långt och rörigt och ingen skulle orka läsa det. Jag får se om det kommer något inlägg senare ikväll. 
Jag är ledig idag och Fidde jobbar kväll så återigen har jag gott om tid på mig att få ner några rader.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaaoliwia.blogg.se

En helt vanlig 22 åring som bor ihop med min fina Fredrik. Vi flyttade till Västerås hösten 2014 för att börja läsa och jag läser till förskollärare. Jag kommer antagligen inte skriva här så ofta men när jag skriver så kommer det vara för att dela alla tankar som snurrar i huvudet. Kanske om just förskolan och dess kultur, kanske relationer eller kanske om världsproblem...? Vi får se..

RSS 2.0