Fullt ös med otrolig saknad

Hela veckan har gått i ett och det är redan måndag igen! Fullt upp med nollningen som nu är över. I torsdags var det glitterparty, jag var förkyld som tusan och borde inte gått men gjorde det givetvis ändå eftersom glitter är mitt favorit tema. Hade en superbra kväll! Först hade jag dessutom varit på min första körövning med epos så humöret var ju på topp! Fantastiskt roligt att börja sjunga i kör igen, och det var så roliga låtar.
På lördag sen var det studentolympiaden där jag och Bella var funktionärer och sen fest på kvällen. Tema: ABC (anything but clothes). Jag hade varit kreativ och gjort en plastpåskjol med tillhörande platspåsetopp, lagom svettigt!
Vi stannade inte så länge på kåren utan bytte om och gick till publik. Superkul, avslutade kvällen lagom vid tvåtiden ungefär.

Idag har jag varit i skolan 9-12 och sen var jag ute på en promenad i det otroligt fina vädret! Kan knappt fatta att det snart är mitten av september och fortfarande sommarvärme! Lyx!
Sen var det tillbaka till skolan för mandomsprovet, en aktivitet för de som fortfarande har nollning.

Men nu ligger jag i soffan och känner mig fett ensam. Ni förstår nog inte hur mycket jag längtar efter att få krypa upp på hans bröst och sniffa i mig hans doft. Längtar efter att få omfamnas i en kram från bara honom, en kram som skriker kärlek. Längtar efter att få kyssas och hångla med honom!
Har man inte upplevt denna saknad är det nog svårt att förstå, jag har ju läst flera gånger på sociala medier att folk längtar efter sina partners men har aldrig förstått hur tomt det kan kännas inom en när man vet att det är över tre veckor tills jag ska få hålla om honom....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridaaoliwia.blogg.se

En helt vanlig 22 åring som bor ihop med min fina Fredrik. Vi flyttade till Västerås hösten 2014 för att börja läsa och jag läser till förskollärare. Jag kommer antagligen inte skriva här så ofta men när jag skriver så kommer det vara för att dela alla tankar som snurrar i huvudet. Kanske om just förskolan och dess kultur, kanske relationer eller kanske om världsproblem...? Vi får se..

RSS 2.0